Tämä blogi kertoo nuoren naisen tutkimusmatkasta omaan seksuaalisuuteensa.

Oikeassa elämässä olen melko itsevarma ja määrätietoinen ihminen, mutta nuorena ihmisenä minulla on vielä paljon kokematta seksin maailmasta. Nyt pitkän parisuhteen päätyttyä päätin piristää itseäni ja alkaa tutkimaan omaa seksuaalisuuttani ja seksimieltymyksiäni.

Tutustuin eräällä nettipalstalla mukavanoloiseen mieheen. Hänen kanssaan tuli heitettyä hyvinkin härskiä huumoria ja juteltua mukavia. Hän kertoi olevansa kiinnostunut sitomisleikeistä ja piiskaamisesta yms vastaavasta. Ensin hämmeinnyin, mutta sitten minua alkoi aihe kiinnostamaan. Kyselin ja hän kertoi. Ensimmäinen ajatukseni, kun hän ehdotti tapaamista, oli säikähdys. Sitten mietin asiaa ja suostuin tapaamaan hänet vain, jos ensimmäisellä seksikerralla ei tapahtuisi mitään ns. "normiseksistä" poikkeavaa. Hän suostui pyyntööni ja minä jäin odottelemaan hänen saapumistaan.

Koin miellyttävän yllätyksen, kun pitkä, tumma ja komea mies löytyi oven takaa. Ensivaikutelma hänestä oli lempeä ja taiteellinen. Olin kuvitellut mielessäni jotain paljon karskimpaa ja perverssimpää. Alkuun istuimme ihan rauhassa kahvikupin äärellä keskustellen, kunnes hän teki aloitteen ja siirryimme makuuhuoneeseen.

Seksin yksityiskohtiin sen enempää menemättä, koin jotain aivan uskomatonta hänen kanssaan. Täydellistä. Ihanaa. Ensimmäinen kokemukseni kielikorusta suuseksissä oli myös loistava. Mainittakoon vielä, että kukaan ei ole koskaan aikaisemmin suudellut minua nilkkaan. Miten se voikaan olla kiihottavaa...

Lopetettuamme hän lähti, mutta olen varma, ettei tämä jää tähän. Juttelimme jo netissä, miten maustaisimme seuraavaa kertaa kahleilla ja piiskalla. Ajatus jännittää, mutta samalla kiihottaa. Saa nähdä, milloin pääsen uudelleen leikkimään hänen kanssaan :)