Edellisestä kokeilustani innostuneena, päätin kokeilla myös nettiseksiä. Sopiva tilaisuus tarjoutui melkoisen pian. Tässä fantasioinnissa, minä olin kuitenkin se dominoiva osapuoli, valtiatar, mikä tuntui fantasiana erittäin hyvältä. Oli kiihottavaa ajatuksen tasolla sitoa toinen ihminen ja pitää häntä armoillani. Tästä kokeilusta, minulla ei muuten ole paljon sanottavaa, koska kirjoittamalla ei kovin pitkälle pääse. Käytännössä en tiedä, olisiko minulla rahkeita alkaa dominoimaan ketään, mutta ehkä senkin voisi joskus selvittää.

Olen kuitenkin sen verran miellyttämishaluinen ja arka ihminen, että luulisin dominoinnin menevän minulta plörinäksi. Asiaan vaikuttaa myös paljon se, etten koskaan ole kokenut seksin aikana puhumista miellyttävänä, saati sitä jos minun odotetaan kertovan mitä haluan seuraavaksi. Miehen pitää tietää mitä haluua ja miten ottaa se, se minut saa kuumaksi. Olen kuitenkin päättänyt kypsytellä tätä asiaa mielessäni ja ehkä jopa sopivan tilaisuuden tullen kykenisin olemaan se joka ottaa ohjat. Ennen sitä on kuitenkin edessä paljon itsetutkiskelua ja mielikuvahrjoituksia. Lisäksi seksikumppanin pitäisi olla pidempiaikainen ja luotettava, että voisin alkaa rikkomaan omia rajojani ja pyrkimään ulos kuorestani.

Aika näyttää. Mutta nettiseksi oli erittäin kiihottavaa. Harmitti vain, koska kaikki jäi puheen ja fantasioinnin tasolle. Silloin olisin toivonut omistavani edes dildon, mutta pitkä suihku sai kelvata.

Tutustuin myös ystäväni kautta tässä hiljattain alastoman suomen olemassaoloon. Itselläni ei siellä profiilia ole, mutta rupesin miettimään alastonkuvia ja niiden julkaisemista netissä. Kokeena otin itsestäni muutaman alaston- ja puolialastonkuvan. Latasin kuvat tietokoneelleni ja yritin katsella niitä ulkopuolisen silmin. Epäonnistuin. Olen ihminen, jolla on itsetunto huonontunut lapsen saannin tuomien kehonmuutosten myötä ja vääristynyt kehonkuva minulla on ollut nuoresta saakka. Kun katsoin itseäni alasti, näin ensin alastoman melko tavallisen naisen. Sitten huomasin vikoja, lisää vikoja ja vielä lisää. Toinen tissi oli selkeästi toista pienempi, ihmettelin ovatko reiteni todella noin paksut ja takamukseni noin leveä, ilmeeni ei ollut onnistunut ja poseeraukseni näytti lähinnä kouristuskohtaukselta. Ei, en tosiaan voisi kuvitella julkaisevani itsestäni alastonkuvaa netissä. Ja mitä siitä loppupeleissä hyötyisin? Satunnaiset katselijat pääsisivät tyydyttämään itseään, tai arvostelemaan kehoani. Ei kiitos.

Kuitenkin alastonkuvia löytyy netistä, myös paljon lihavemmilta naisilta kuin minä. He osaavat nähdä itsensä seksikkäänä ja kauniina. Ehkäpä tämä on enemmän kiinni minun korvieni välistä. Itsetunnon kohotus ei olisi paikallaan. Mutta alastonkuvat saavat minun osaltani kyllä jäädä.