Alkuun mainitsen, että blogissani kertomani tapahtuman, eivät ole tapahtuneet kirjoituspäivinä vaan jo aikaisemmin.

Ensimmäisen tapaamisen jälkeen, tämän kyseisen ihanan miehen kanssa, aloimme puhumaan, miten maustaisimme seuraavaa tapaamistamme. Olin suostuvainen tähän, koska ensimmäinen tapaaminen oli niin mukava ja luottamustaherättävä. Ehkä myös miehen seksitaidoilla oli osuutta asiaan.

Hän ehdotti minulle, että kokeilisimme kevyttä sidontaa ja piiskaamista. Hetken mietittyäni suostuin tähän. Sovimme tapaamispäivän ja että hän tuo mukanaan tarvittavat lelut, koska itselläni ei ole minkäänlaisia seksileluja. Odotin tapaamistamme hyvin jännittyneenä ja kun lopullinen ajankohta varmistui, pelkkä ajatuskin tulevasta sai minut kihelmöimään.

Sovittuna tapaamispäivänä heräsin ajoissa, laittauduin ja pukeuduin seksikkäästi. Sitten jäin odottelemaan vieraani saapumista. Tällä kertaa tullessaan hän ei halunnut kahvia, vaan menimme suoraan asiaan. Katselin jännittyneenä, miten hän otti kassistaan esille oveen kiinnitettävät kangaskahleet ja alkoi asettelemaan niitä paikoilleen. Pian hän pyysi minua riisumaan vaatteet, jonka jälkeen hän ohjasi minut seisomaan selkä oveen päin. Ensin hän kiinnitti käteni, sitten jalkani. Pelkästään se kiihotti minua todella paljon. Sitten silmäni peitettiin ja suuhuni laitettiin suukapula.

Se tunne, kun olin täysin avuttomana toisen armoilla oli ihanan kiihottava. Sanat eivät riitä kuvaamaan, miten nautin tilanteesta. Miehen tehdessään minulle taikojaan, oli hyvin lähellä etten saanut jo pelkästään siinä orgasmia. Ja minä olen aina ollut pidättyväinen ihminen, jonka laukeaminen on maailman ties kuinka mones ihme. Hetkeäkään minun ei myöskään tarvinnut miettiä, satuttaisiko hän minua tai tekisikö hän jotain vastoin tahtoani.

Kaikki oli jälleen kerran täydellistä. En ollut koko aikaa siduttuna, mutta se, miten hän otti ohjat ja määräsi etemisemme oli ihanaa. Sessiomme kesti noin puolituntia, mutta itse olisin voinut jatkaa vaikka pidempäänkin. Se tunne, kun voi lopettaa ajattelun ja antautua toisen alistettavaksi ja ohjailtavaksi...

Sessiomme aikana opin itsestäni uusia puolia. Joskus on ihana vain alistua toisen tahtoon. Opin myös, että tykkään olla sidottuna, kevyestä piiskaamisesta ja steariinistal.

Toivottavasti leikkikaverini taas pian tulee kylään :)